HTML

Gyémánt üzletről

Gyémánt üzletről, ékszerekről, kövekről

Friss topikok

Linkblog

Gyémánt üzlet

2008.01.03. 23:11 :: duhist

Nos, ez az amivel próbálkoztam 2006 novembere óta. Sajnos kisebb sikereken túl mást nem nagyon értem el. Volt olyan vevőm, aki a mai napig nem fizetett. Ugyan kis összegről van szó, de az elv maga, és a hozzáállás. Aztán hoztam egy rossz befektetési döntést. Köveket vásároltam, hogy legyenek, ha bárkit érdekel, legyen készleten. Nem jött be. Volt vevőm, aki megrendelt egy gyűrűt, majd még aznap kért, hogy szüneteltessema dolgot, mert változtatni fog. Majd jelentkezik. : ) Én közben persze megrendeltem a követ. Mivel emberünk nem jelentkezett, rákérdeztem. Nagyon sajnálja, hogy nem szólt, de már vett egy gyűrűt.. (Igazán korrekt vásárló, hogy elfelejt szólni,tárgytalan az egész..) Úgyhogy lett egy drága kövem.. Aztán eladtam sikeresen egy 3 köves gyűrűt Nigériába. Mint kiderült, átverés volt az egész. De! Öröm az ürömben, nemzetközi segítséggel sikerült visszaszereznem. Azóta egy barátnőm a boldog tulajdonosa.

Autodidakta módon tanulgattam, hiszen egy drágakőszakértő tanfolyam, előtte pedig egy alap nagyon drága. De nem adom fel. Ez az, ami egy baromi jó hobbi részemre, de ugyanakkor baromi drága hobbi is munkanélküli létemre. : ) Igazság szerint, ha nincs legalább 10 millió forintod, jó kapcsolataid, és egy kis alvilági kapcsolatod, akkor ebben az üzletben semmi esélyed nincs. Hiába vannak piacképes jó áraid, ha nincs megfelelő bizalom, és tőke mögötted. És Magyarországon nem igazán javaslom senkinek a gyémántot mint befektetés. Csak akkor, ha sokat utazik külföldre, ill. jók a külföldi kapcsolatai. Itthon nevetséges áron vennék meg... A nagyker ár (amin veszerzi a gyémántot) harmadát sem adnák meg. Ami valljuk be, elég gáz...







                                                                                        

Szólj hozzá!

Címkék: üzlet befektetés gyémánt

A bejegyzés trackback címe:

https://dudu.blog.hu/api/trackback/id/tr81283895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása